Olen tässä viime postauksissa vähän vihjaillut, että kaikkea jännää on tulossa elämääni. En ole hirveästi sitä halunnut vielä tehdä julkista, kun haluan kertoa tietyille ihmisille asian ensin kasvotusten.. Tiedän, että tätä blogia lukee ehkä yksi tuttu, jolle en ole kertonut, mutta kaipa minä voin sen julkistaa. Jaunde bongasikin tämän tiedon ihan toista kautta vahingossa. ME MENNÄÄN NAIMISIIN!!!!! IIIIIIIK!!!! IHANAAA!!

Hääpaikka on varattu syyskuun 8. päivä ensi vuonna, eli se on sitten menoa se! Ja arvatkaas motivoiko tämä laihduttamaan!!! Minä kun EN halua olla mikään tonnimorsian. Minulla on nyt tasan 13 kuukautta aikaa pudotella näitä kiloja, haaveena olisi olla semmoinen sopiva. Ei laiha tikkumorsian, vaan normaalipainoinen ja hyväkuntoinen morsian. Jos saisin painon sinne n 70-75kg:n, niin olisin huipputyytyväinen! Helpolla laskukaavalla tavoitteeni on siis jotakuinkin tällainen

97kg - 70kg = 27kg laihdutettavaa

27kg / 13 kuukautta = n. 2kg/ kuukausi = 0,5kg / viikko

==> Aika realistista, eikö!!! 

Aijaijai kun minua jännittää. Kaikki ajatukset on hääjärjestelyissä sun muissa, ja olenkin aloittanut uuden blogin sitä häähössötystä varten. Niin ei sitten tämä laihdutusblogi muutu kokonaan häähullun päiväkirjaksi. Pysyttäydytään täällä edelleen laihislinjalla. Vastedes saattekin siis seurata täällä morsiandieettiä!! Jos muu morsius/häähöpinä kiinnostaa, niin sitä löytyypi täältä: http://rouvaksi2012.blogspot.com

Ja Minttu, vähänhän sinulle tästä jo mainitsin, mutta nyt se on sitten ihan totista totta!! Varattiin sama paikka kun teillä oli!!