Olen ollut kuntosalini jäsenenä jo vuosia, ja käyntitiheys on heitellyt aika tehokkaasti: joskus en käy 4 kuukauteen ja toisinaan aktiivisesti 4krt/ vko. Arvaatte varmaan mikä noista mun tavoite on! Noh, nyt on salille tullut uusi hieno järjestelmä, että tunneille voi ilmoittautua netin kautta. Viimeksi siellä käydessäni sain tunnarit ko systeemiin, jota sitten päätin alkaa aktiivisesti käyttämään. Noh, nyt minä sitten aktiivisesti sen eilen aloitin ja ilmoittauduin fysioterapeutin suosittelemalle pilates -tunnille.

Tunnin piti alkaa 18.30, ja tulin paikalle kl 18.22, ja kysyin että tarvitseeko vielä erikseen ilmoittautua siinä respassa tunnille, kun olen jo netin kautta ilmoittautunut. Noh sitten minulle selkisi kylmä totuus: minun olisi pitänyt olla paikalla viimeistään 18.20, nyt vuoroni oli annettu pois ja minulle annettu 5 päivän sanktio siitä että olin "jättänyt tulematta" tunnille. Arvatkaas alkoko v*tuttaan?!?!?!? Miksei se mimmi voinu kertoa mulle sillon kun anto mulle ne tunnarit, että TUNNILLE PITÄÄ TULLA VIIM 10 MINUUTTIA ENNEN ALKUA!?!? Luulis, että toi olis semmonen tieto, jonka ihmiset haluais tietää.

No olin sitten sen verran *#ttuuntunut, että olin jo lähdössä himaan, teki mieleni sanoa, että PITÄKÄÄ TUNKKINNE. Sit kuiteski ajattelin, et no nyt kun kerran täällä oon, niin meen vaikka salille hetkeks. Raivo siinä juoksumatolla onneks laantu, ja tuli aikas hyvä fiilis kattoa Suurinta Pudottajaa juoksumatolla. 20 minuuttia jaksoin juosta, matkaa taittu vajaat 3km. Sit siinä tein vatsoja ja käsiä ja reisiä ja selkää. Lähtiessäni huomasin, että siellä oli alkamassa venyttelytunti, johon sitten vielä tuuppauduin. 

Olipa kuulkaas ihana olo kun pääsin kotiin!!! HYVÄ MINÄ!!! Niin ja kuten otsikko kertoo, nyt lihakset sanoo että pitäs liikkua useammin.

Loppukevennys vielä (by Markku Mäkelä)