..nimittäin mun oikeesta painosta. Tai siis siitä "virallisesta". En ole päässyt nyt varmaan kuukauteen käymään mun "virallisessa" punnituksessa, eli Xtravaganza keskuksen Tanita -vaa'alla. Huomenna olen menossa sinne keskuksen juoksukouluun, ja samalla aion kohdata tuon mörön, eli mitä vaaka sanoo. Vähän mulla on semmonen tunne, että se näyttää ainaski pari kiloa plussaa, toivottavasti ei sen enempää.

Ja joo, vaikka viime viikko meni hyvin, ja sain sulateltua meidän reissulta kertyneitä kiloja mukavasti, niin kaikki sitten otettiin taas viikonloppuna takaisin. Perjantaina mentiin sinne Apulannan keikalle, ja innostuttiin siinä sitten "vähän" tissuttelemaan.  Ja rillutteluksihan se meni, joka sitten jatkui vielä lauantaina. Syömingit oli vielä ihan ok eiliseen saakka, kun taas krapulaamme mässäiltiin kaikkea maan ja taivaan väliltä. Oli sipsiä ja (omatekoista) pitsaa ja leipää ja limua... Hittokääkapua. Nyt on onneksi nuo pahimmat juhlat ohi, joten ei tarvitse vähään aikaan tolla tavalla rillutella. Ja jos vaikka saisi sitten tänne blogiin jotain onnistumistarinoitakin vaihteeksi.

Tämä viikko mulla on taas tosi hektinen, joka illalle on jotakin - pitää ihan tosissaan miettiä, että miten saisi vähän liikuntaa ujutettua mun aikatauluun. Noh, huomenna on se juoksukoulu, mikä on ok, muuten joutuu miettimään, että missä välissä ehtis yhtään mitään. Pitää varmaan ottaa ohjelmaksi joku aamu lähteä ennen työpäivää pikku lenkille, tai jumppaan tai jotain.

Mukavaa tsemppiviikkoa kaikille vappusyömismorkkiksen omaaville kanssasisarille! Kyl me tästä noustaan!