Heippis kaikille pitkästä aikaa, mitä teille kuuluu? Vieläkö täällä on ahkeria laihduttajia linjoilla? Miten teidän jouluvalmistelunne sujuvat?

Minä olen totaalijumissa. Häävalmistelut sujuvat mukavasti, hääpuku on hankittu, paikka ja bändi varattu jne. Mitään isompaa stressiä ei vielä ole, vaan aina vaan ajattelee, että onhan tässä vielä aikaa. Vaikka todellisuus on toinen: enää vähän reilut 8,5kk aikaa!! Ja isoin haaste rahan säästämisen lisäksi on luonnollisesti tämä elopaino.

Olen täsmälleen samassa tilanteessa kuin olin vuosi sitten. Vaaka näyttää jälleen yli 100kg, ja mitkään vaatteet ei mahdu päälle. Nyt joulun alla olen kokenut, että kaikkien kissanristiäisten takia on ihan turha edes yrittää laihduttaa - olen siirtänyt nyt koko homman joulun jälkeiseen aikaan. Suurin tavoite on mahtua hääpukuun, ostin tarkoituksella hieman liian pienen puvun, jota voi sitten muokata. Tammikuusta alkaa.

Tässä ajatuksia tulevalle vuodelle:

  • Säännöllistä, monipuolista liikuntaa
  • Alkoholin käytön minimointi
  • Juoksutreenin aloitus
  • Pakko yrittää syödä vähemmän ja monipuolisemmin
  • ei mitään hulluja soppadieettejä ainakaan pidemmän päälle --> niistä ei ole mitään pitkäaikaista hyötyä. Kyllä se nyt on nähty.

Aurinkoista tiistaipäivää niille, jotka tänne sattuvat eksymään! Toivottavasti teillä on mennyt mukavammin kuin minulla!

Ps. jouduin laittamaan kirjaintarkenteen kommenttiboksiin, alkoi tulla roskakommentteja liikaa