Aamulla heräsin tooosi aikasin ihanaan linnun lauluun ja aamu aurinkoon. Mietin, että lähtisikö lenkille tai sauvakävelylle jo aamutuimaan.. Siinä sitten arvoin sängyssä, että mitähän tekisi, kunnes päässä välähti, että minähän voisin pyöräillä töihin.. Ja niinpä minä sitten tein - hyvä minä!! Mun työmatka on jotakuinkin 12,79km (sports trackerista katottu), ja nyt aikaa kului 53 minuuttia. Pyöräilin hissukseni, kun ei ollut kiire ja nautin auringon paisteesta! Olipa ihanaa huomata että kevät on oikeasti tulossa, näin kevään ensimmäiset leskenlehdetkin!!

Kyllä tuossa matkalla hiki tuli ja läähätin tehokkaasti ylämäissä, joten pyöräilykunto ei ole vielä ihan terässä. Kaloreita kului 600, joten voin hyvällä omallatunnolla syödä kunnon lounaan (kevyen tietty)! Mutta joo, kyllä se kunto siitä lähtee nousuun, laitan tänne myös itselleni seurantaa miten tuo kunto tästä kehittyy!! 

Mietin matkalla, että enpä ole näin "aikaisin" vuodesta koskaan avannut pyöräilykautta - koskaan ei ole tainnut lunta olla maassa kun olen sen tehnyt. Ja siitä sitten kehittelin mielessäni, että alanpa seuraamaan, kuinka monta kilsaa tulee tänä kesänä pyöräiltyä. Josta sitten tuli hullu ajatus, että noinkohan saisin 1000km pyöräiltyä tänä kesänä? Kuulostaa ihan hullulta luvulta (ainakin mulle), mutta kun sen jakaa viikoille, niin ei se sitten ihan mahdoton ole. Jos mulla menee 25km päivässä työmatkoihin ja pyöräilen töihin 2krt/ vko, niin tarvitaan 20 viikkoa tonnin rikkoutumiseen. Ja tästä on nyt syyskuuhun alkuun tasan 20 viikkoa. Okei, tulee tähän lomia ja muita väliin, mutta tässä voisi olla minulle haastetta käyttää pyörää myös muihin matkoihin (ei vaan työmatkoihin). Enpä minä mitään häviä, katsotaan miten akan käy! 

Ihanaa keväistä päivää kaikille kanssasisarille, ja reipasta pyöräilykautta kaikille!