Ei ole todellista.. Kirjoitin juuri pitkät pätkät tekstiä ja kaikki katosi vahingossa - olin just loppusuoralla. Hittolainen, ottaa pattiin.

Noh, olin siis kirjoittamassa, että kilon oli paino pudonnut viime viikosta! Jess, hyvä tulos, vaikken ihan tavoitteeseeni päässytkään. Jos tämä tahti jatkuu, niin minulla on vielä mahdollisuus päästä tavoitteeseeni -18kg pääsiäiseen mennessä! Vaikka vähän se menee tiukoille, kun on kaikkea kivaa hälinää tässä ennen meidän Espanjan reissua.

Ensi viikonloppuna on kaverin bileet, jossa on tietty tarjolla vaikka mitä sipsiä ym roskaa. Pelisuunnitelmaa tein jo vähän (edellisessä, kadottamassani tekstinpätkässä):

  • Jumppaa/ kalorinkulutusta perjantaina ja lauantaina
  • Syön hyvin ennen bileisiin menoa, niin ei sitten ainakaan nälän vuoksi tule popsittua herkkuja
  • Laitan vähän liian kireät housut jalkaan, niin muistuttavat sitten minua miksi ei kannata syödä
  • Päätän olla tipattomasti liikkeellä (tätä vielä harkitsen, tämä olisi se paras tapa välttää kaikkia repsahduksia, mutta kun...)
  • Teen itselleni valmiiksi sunnuntain ruoat, terveelliset, maukkaat, tuliset (pidän tulisesta ruoasta PALJON) ja monipuoliset. Näin ei tarvitse sortua mihinkään krapulaherkkuihin.

Seuraavana viikonloppuna lähdetään työporukan kanssa Lappiin seminaarimatkalle. Siitä se vasta hankalaa tuleekin, kun siellä meille on valmiiksi sovittu jo kaikki menuut sun muut. Ja ihania Lapin herkkuja meille onkin tiedossa. Noh, pitää yrittää pitää annoskoot pieninä ja syödä hitaasti. Ja ehkä passata jälkkärit..? Onneksi meillä on lauantaipäivä vapaata ohjelmaa, meinasin mennä itsekseni hiihtämään, niin saa vähän kaloreita poltettua sielläkin!

Sitten siinä välissä on vielä mun ystävän polttarit (ajatelkaa, mulla on tänä keväänä NELJÄT polttarit, joihin mua on kutsuttu, huh) ennen Espanjan matkaa. Niistä polttareista tulee (toivottavasti) rauhalliset, voisin vaikka pyytää autoa lainaan, niin voisi sitten sillä tekosyyllä olla juomatta.

Mä oon kyllä tosi onneton viinin suhteen, kun mä niin nautin sen tissuttelusta. Oikein täyteläinen ja pehmeä punaviini kyllä on vaan niin hyvää. Alkoholista varmaan johtuu nää mun liikakilot aika pitkälti, kun ennen on vähän ottanut viiniä joka viikonloppu ja sitten syönyt kaikkea rasvaista ja epäterveellistä siinä olotilassa. Kuten jo jossain aikaisemmassa postauksessa mainitsinkin, minähän en ole köyhä enkä lihava, kun saan tarpeeksi viiniä. Nyt olen dieetin aikana karsinut reilusti juomista ja tissuttelua, kahden ja puolen kuukauden aikana olen ollut ulkona kaksi kertaa. Olo on senkin vuoksi tosi loistava, ja mulla on ollut paljon hauskempaa noina kahtena kertana, kun mitä on ollut edelliseen 10 kertaan yhteensä. Tai ainakin siltä se nyt tuntuu. Luulen, että näille tavoille yritän itseni nyt totuttaa, ei aina tarvitse hyvän juhlaruoan kanssa olla viiniä. Eihän? 

Kylläpä meni taas sekavaksi tämä vuodatus, pakko jatkaa hommia! Tsemppiä teille kaikille kanssasisarille! :)