Äh, minulle iski duha toissailtana. Se tuli kuin puun takaa, ja nyt on ihan veto pois. Epäilen, että tuo viikonlopun ulkoilu jotenkin vaikutti limakalvoihin, ja nyt se kostautuu. Se hyvä puoli tässä on, että mikään ei oikein maistu miltään, ja siksi ei edes tee mieli mitään herkkuja! Tosin eilen mies teki lihapullia (ehkä parhaita ikinä), joista maistoin kaksi. Eli siinä taas nähtiin mun tiukka linja. Noh, niissä ei ollut hiilareita, ja jätin yhden pussin syömättä, eli varmaan plus-miinus-nolla.

Kuitenkin iloinen asia oli tänään, että aamuvaaka näytti tänään 96,7kg, eli alas on tultu!! Punnitushan minulla on aina tiistaina iltapäivisin, joten aamupainoa on vähän huono siihen verrata. Mutta jotain sanoo se, että MUN TAVOITEHAME MENI (vaivoin) KIINNI!!!! Se meni kiinni!!!! JEEEE!! Nyt se on vielä kuoleman kireä, katsotaan sitten maanantaina miltä se näyttää! :D Jospa mä saisin sen jo ensi viikolla töihin päälle, vähänkö olisi hienoa!!! Pitää alkaa tosissaan kaivamaan niitä uusia tavoitevaatteita kaapista!! IHANAA!!! Senkin huomasin, että käyttämäni toppahousut olivat vielä pari viikkoa sitten niin kireät, ettei taskut menneet kiinni. Noh, nyt mahtuu taskut kiinni, ja vielä verkkaritkin sinne alle (tiukkaa tekee, mutta mahtuu kuiteskin)!!! Ihan luksusta! Ehkä saan sitten ensi talveksi uudet housut!!!!

Olemme lenkkikaverini kanssa sopineet torstait lenkkipäiviksi. Tänään näyttäisi olevan reilut 20 astetta pakkasta, mutta taidan olla reipas ja lähteä ulos nuhasta ja pakkasesta huolimatta. Pitää laittaa oikein kunnolla vaatetta päälle, niin eiköhän sitä pärjää? Voi kun olisi semmoinen "kommandokypärä", jonka voisi laittaa päähän, niin se olisi hyvä laittaa pipon alle. Noh, mä keksin jotakin. Otetaan sitten vähän lyhyempi kierros!

Ainiin, mä sain vihdoin hankittua uudet patterit mun sykemittariin, nyt saan sitten tarkemmin kaikki sykkeet ja kulutetut kaloritkin ylös! Nyt se pitäisi saada tehokäyttöön, niin johan alkaisi läski lähteä! ;) Taidan olla aikamoinen välineurheilija. Noh, mitäpäs siitä sitten, jos nuo laitteet kannustavat liikkumaan, niin sehän on hyvä vaan!

Ja sit taas takas hommiin, ihanaa, aurinkoista pakkaspäivää kaikille kanssasisarilleni!