En tiedä mistä tuo otsikko tuli mieleeni, ei sillä juuri ole mitään tekemistä tän päivän tuntemuksien kanssa. Noh tai onhan tänään perjantai. Olen ollut sairauslomalla eilen ja tänään, tuo flunssa kun on vetänyt ihan veltoksi ja päätäkin on särkenyt ihan tosissaan. Ei ole sen vuoksi tarvinnut käydä missään liikkumassa, tai tullut tehtyä mitään järkevää, oon vaan löhönnyt tässä kotisohvalla. Tylsää toihua. Kuumetta ei onneksi enää ole, jospa aamulla jo jaksaisin lähteä kevyen circuit treenin vetämään. Noh, katsotaan miten olo antaa periksi.

Mulla on semmonen "mikään ei huvita" olo. Ei huvita tehdä mitään, laihdutus ei huvita, eikä oikeestaan huvita tännekään kirjoitella. Mutta monesti kaikkiin ikäviin olotiloihin on auttanut pieni avautuminen tänne blogiin, sen vuoksi tulin muutaman sanan tänne taas tuhraamaan. Kuitenkin ihanaa lukea teidän muiden blogeja ja onnistumistarinoita, ja saada ihania kommentteja teiltä takaisin myös!

Aamupainot mulla on heitelleet tosi kovasti tällä viikolla, yhtenä aamuna se näytti yli 93, tänä aamuna oltiin taas 91,8kg:n kohdalla. pitää yrittää ottaa kevyemmin nämä sairauspäivät, kun energiaa ei tosissaan kulu edes sitä normaalin vertaa. Ja arvatkaas tekisikö mieli mässäillä tässä sohvan nurkassa..? Kaikkea tekee mieli. Onneksi täällä kotona ei ole mitään herkkuja, niin ei tarvitse niihin sortuakaan!

Oltiin työporukan kanssa kiinalaisessa syömässä keskiviikkona, ja överiksihän se taas meni. Me syötiin silleen kiinalaisittain, että tilattiin vaikka kuinka montaa erilaista ruokaa pöytään ja syötiin niitä sitten yhdessä. Ja pakkohan oli maistaa jokaista, oli friteerattua tai ei. Mä söin niin paljon, että tuntui että maha olisi räjähtänyt. Ihan kamala olo. Onneksi tuollaisia syöminkejä ei ole kovin usein!!! :) MIten ihmeessä mä oppisin hillitsemään itseni vastaisuudessa tuollaisissa tilanteissa? Omasta itsestähän se on kiinni, mutta kun se on vaan niiiin hankalaa.

Mä taidan jatkaa lötköttämistä, palataan taas kunhan olen pirteämmällä tuulella - ei tämä sanainen arkku oikein aukea tänään...

Ihanaa viikonloppua kaikille!