Pakko jättää työhommat hetkeksi ja päästä avautumaan johonkin. Mua ahdistaa ja on tosi levoton olo. Heräsin tähän samaan tunteeseen yöllä, ja yritin siinä sitten pyöriessä miettiä mistä tämä johtuu. Mielessä pyörii vaan tämä laihdutus ja kaikki mitä voisi tehdä toisin. Mietityttää, että pitäisi liikkua enemmän, olla tiukempi pussien kanssa ja pitäisi saada kaikkihetinyt. Tuntuu, ettei pikkuiset askeleet riitä, vaan haluaisin jo nyt heti olla laiha ja saada kaikkia ihania vaatteita. Ja vielä kamalampaa on ajatella, että tämä on vasta kolmas viikkoni.

Olen tainnut asettaa itselleni turhan kovat paineet tähän painon pudottamiseen. Miten tätä voisi parhaiten purkaa? Miten oppisin ottamaan tämän asian rennommin ilman stressiä? Minun pitää kaivaa ne vanhat Xtravaganza levyt jostakin, jos niistä saisi jotain apua. Viime kerralla en niitä juurikaan kuunnellut, en tiedä olisiko ideaa ihan oikeasti paneutua niihin. Ne vaan kuulostivat jotenkin niin kornilta silloin ensimmäisellä kierroksella.

Sit mua jännittää tämänpäiväinen punnistus. Mittailin eilen "strategisia mittoja", ja niiden mukaan ei ollut mistään lähtenyt kauheasti senttejä. Lieneekö sitten se aika kuukaudesta, kun taas turvottaa. Noh, illalla nähdään miten naisen käy.

Yritän muuten etsiä itselleni jotain kivaa raikasta blogipohjaa tähän, jos teillä on suosituksia, niin laittakaa tulemaan. Pidetään tämä vihertävä nyt sitten siihen saakka kunnes löytyy joku parempi.

Ainiin, tässä jotakin liikuntamerkintöjä 2. viikolta:

  • 10.2. 7,77km/ 1,35h Kävelylenkki
  • 13.2. 4,47km/ 52min kävelylenkki + mäenlaskua
  • 14.2. n. 4km/ 45min kävelylenkki

Se Zumba sitten jäi, kun olin vähän kuumeinen perjantaina. Katsotaan, jos tällä viikolla ehtisin. Jes, mutta minä jatkan hommia, palataan sitten huomenna taas asiaan punnareiden osalta.