Niin se sitten oli ja meni, Naisten Kymppi siis! Mä jaksoin hölkytellä lähes koko matkan, hitaasti mutta varmasti. Aikaa mulla kului 1h 26min, joten pääsin alle tavoitteeni 1h 30min!! JEEE HYVÄ MINÄ!!! 

Päivä oli ihanan aurinkoinen ja tunnelma stadionin ympäristössä ihan loistava! Ihmisiä (naisia) oli kaupunki pullollaan, ja jokaisella tuntui olevan hymy huulilla! Matkaan lähdettiin hölkkääjien porukassa, ja hetken arvoin että olisiko pitänyt lähteä kuntokävelijöiden joukkoon. Onneksi en lähtenyt, hölkkääjienkin ryhmässä oli rento tunnelma, jotta olisi voinut kävellä jos olisi halunnut. Minä kuitenkin tein päätöksen, että hölkyttelen niin paljon kuin jaksan, ja jaksoinhan minä!!

Reitti oli tosi kaunis, kai se on niin, että auringonpaiste ja hyvä tunnelma vielä kaunistavat ympäristöä! Ensin mentiin töölön suuntaan ja hietaniemeen, sieltä sitten Meilahden ja Seurasaaren ohi meren rantaan ja keskuspuistoon. Puiston puiden lomista pilkottikin jo pian olympiatorni, olin ihan ihmeissäni kuinka nopeasti tuo matka sitten vierähtikään. Viimeinen kilometri vedettiin sitten loppukiriä, ja ihmettelin kuinka jaloista vielä lähtikin voimaa juosta "täysillä" vikat kulmat. Tuntui kuin olisi ollut siivillä, sen verran kevyesti jalka vielä nousi. Maaliin päästyä olikin sitten ihan puhki, kaikkensa antaneena, verenmaku suussa ja henki piukeana me sitten käytiin hakemassa vähän evästä ja juotavaa. Mutta oli kyllä niin voittajaolo, etten ole pitkään aikaan sellaista tuntenut. (Voi kun tässä "laihdutuksessakin" pääsisi siihen euforiaan...)

Lenkin jälkeen käytiin Stadikalla uimassa, mutta väkeä oli niin paljon, että häippästiin aika pian kaverille syömään (ja vähän juomaankin). Oli kaikin puolin mahtava päivä, fiilis oli sen verran hyvä, että menen taatusti uudestaan ensi vuonna!