Tänä aamuna koitti tuplariemu painonpudotuksen suhteen!! Muut asiat elämässä ei niinkään riemullisia, mutta onpahan jotain mistä iloita:

Jeeee! Tänä aamuna vaaka näytti VIHDOIN alle 91kg, tarkemmin 90,8kg!!! Jesjesjes! Tuohan on "vain" aamupaino, eli kun olen kevyimmilläni. Mutta kuten olen kertonut, punnitsen itseni (epävirallisesti) aina aamulla samaan aikaan herättyäni. Ja viimeiset kaksi viikkoa tuo aamupaino on pyörinyt 91,1-93,5kg:n välillä. Joka aamu salaa olen toivonut, että josko jo nyt näyttäisi 90 -alkuista lukua! Ja vihdoin se tänä aamuna tapahtui!! Jippijaijei! 

Siitä innostuneena päätin kokeilla muutama viikko sitten ostamiani housuja, jotka vedin alehyllystä ja olivat vielä armottoman pienet... Ei mennyt edes nappi kiinni... Ja arvatkaas mitä!!! NE ON MULLA NYT JALASSA!!! Jiihaaa!!! Pitää vissiin kokeilla tavoitehousuja ja ottaa kuva, josko niissäkin olisi jotain "edistystä" tapahtunut. Kahtellaan!

Ei mulla tässä oikeastaan muuta tänään, työt kutsuvat. Ja illalla sit jumppaan, ajattelin mennä niska-hartija jumppaan, kun se on sopivaan aikaan ja taas on hartijat vähän jumissa. Josko se auttaisi. Odotellaan mielenkiinnolla sitä! Aurinkoista keskiviikkoa kaikille kanssasisarille! :)