Äh, se olis sitten edessä vappu, johon kuuluu perinteisesti paljon laihduttajan painajaisia: on rasvassa tiristettyä sokerimunkkia, majoneesista perunasalaattia ja paljon kuohujuomaa. Mun tekisi mieli jättää tänä vuonna koko vappu väliin, kun tuntuu, ettei millään jaksaisi. Eikä olisi oikeen rahaakaan. Meillä oli sellasta rillumareitä koko viime viikko, että mun puolesta voisi vaan löhöillä soffalla ja ottaa iisisti.

Tämä on siis mun mieliteko nyt, ja miksen sitä voisi toteuttaa? Periaatteessa en näe syytä että miksi ei, mutta käytännössä olen sopinut kaikenlaista kissanristiäistä viikonlopuksi. Myös sellasia, jota en oikeen voi passata, kun on maksettu ja ruoat tilattu jne. Plääh. Mä oon joka vuosi ollut myös Ullanlinnassa kaveriporukalla piknikillä,  on se sitten astanut tai paistanut. Mutta tänä vuonna en kyllä mene jos keli on niin ankea kun on luvattu. 

Tänään olisi vanhan teini-idolibändini Apulannan keikka tiedossa Tavastialla. En ole enää vuosiin oikeen innostunut ko bändistä, kun niitten kaikki biisit alkaa kuulostaa samalta, ja niistä on tullut niin lällyjä. Toista se oli sillon 15 vuotta sitten kun hommassa oli sitä kunnon angstia!! Sillon kun ei itketty pelkkiä rakkauslauluja. Tässä pari suosikkiani kaukaa menneisyydestä:

 

 

 

Pitää toivoa että tänään olisi mukana noita klassikoitakin, niin pääsis vähän kuluttamaan kaloreita! :D Sain niitä kyllä jo aika hyvin kulutettua kun fillaroin duuniin sen 13km! Ja iltapäivällä pitäisi vetää sama takaisin. Sitten olis Tonnin Tavoitteesta "enää" vajaat 950km polkematta, huhhuh. Toivottavasti ei ala satamaan, kun Pekka (Puota) vähän sellaista eilen uhkaili. Jos alkaa sataa, niin voi olla että fillari jää työpaikalle parkkiin - toivotaan että pysyy ihanana ja aurinkoisena tuo keli!

Ihanaa vappua kaikille - toivottavasti kukaan ei pahasti repsahtele!!! Tsemppiä vapun syömähaasteisiin kaikille kanssasisarille!