Aaaargh.. Olen töissä, ja en pysty yhtään keskittymään nyt työntekoon. Minulla on ihan kauheat mieliteot. Taistelen niitä vastaan joka sekunti. Pussikeitot ei voisi vähempää houkutella, mietin vain että mitä jos ihan vähän maistaisin jotain.. Sen vaan tietää että mitä käy kun "ihan vaan vähäsen"... Sit menee plörinäksi, enkä pysty hallitsemaan itseäni.

Vähän tässä mietin aikatavoitteitani, kauankohan malttaisin olla pusseilla ennen siirtymistä hiilarittomalle? Nyt tekisi mieli heittää hanskat naulaan ja aloittaa samoin tein, mutta sitten taas toisaalta haluaisin jotain tuloksia ennenkun luovutan.

Olisiko hyvä tavoite olla pusseilla niin kauan, että mahdun tuohon tavoitehameeseen? Vai jatkanko viikon vai kaksi?

Onneksi sovittiin kaverin kanssa, että mennään lenkille illalla, niin saa hetkeksi ruoan pois mielestä. Oltiin eilenkin (kävely)lenkillä, ja aijai mun jalkoihin sattuu... Minulla oli puhelimessa päällä "Sports Tracker", joka mittasi minulle eilisestä lenkistä seuraavat tulokset:

  • Kesto: 1h 28min
  • Matka: 6,6km
  • Keskinopeus: 12,48min/ km
  • Askelia: 10103
  • Kulutus: 549,7kcal

Askeleet ja kulutus lienevät suuntaa antavia, kun minulla ei ollut askelmittaria, eikä sykemittaria mukana. Mutta ihan kivalta nuokin lukemat näyttävät! Nyt kun pääsisi tämän alun yli, niin eiköhän se helpottaisi..